Followers

Monday, August 2, 2010

miss something !


Salam .


Gerammnyeeee ... Saket hati tak jumpe baju Cpu ..
Dah cari seluruh ruang yang ada dalam rumah yang tak seberapa besar ni .
Dari dalam , sampai luar cari baju tuh . Dah la baju orang leh pulak buat hilang ... Sebenarnye tak sengaje ! Tak pe kan??? Dalam bakul baju , tak ada . Dalam bilik abang , pun tak ada . Bilik mama and ayah , pun tak ada gak .. OMG , mintak mintak ada dalam beg plastik dekat bilik ku ... Cari cari pun tak ada gak ! Arrghhhhh !!! Mane kau pergi nih wahai baju yang ku rinduuuuui???? Buat hal pulak kaw ... Nanti kaw , ku dapat kaw ku belasah belasah kaw . Eah? Baju leh belasah ew?? Haish ! Ngarut sudah ! Takpe la , bak kate orang .. Bile kita nak , mendenye tak ada . Bile kita taknak , baru lah mendenye ada . Sabar je lahhh ... Pape pun , thanks mama coz tolong cari baju tuh skali and ayah juge coz ambik berat sal baju tuh .. Thanks , lOve them :)

No comments:

Post a Comment

Dalam Blog ini adalah Hak Milik rneszaine Taukkk ... HAHA